ASIAKKAAN ARVOSTAVA KOHTAAMINEN ASIAKASPALVELUTYÖSSÄ

 

Paikka: Talin kartano Länsi-Helsingissä tai Rastilan kartano Itä-Helsingissä

Päivän sisältö:

  • 08.30 –  9.00   Aamukahvi ja sämpylä
  • 09.00 – 9.15    Virkistävä aivojumppa
  • 09.15- 09.45.  Asiakaskokemusten merkitys yritysten menestymiseen
  • 09.45-10.45    Mistä syntyy hyvä asiakaskohtaaminen?
  • 10.45–11.00   Tauko
  • 11.00–12.00   Haastavat tilanteet asiakastyössä ja miten päästä niistä eteenpäin?
  • 12.00 -12.45   Lounasbuffet
  • 12.45–14.00   Käytännön harjoituksia koulutettavien omien tarpeiden pohjalta
  • 14.00 -14.15   Kahvi-/hedelmätauko
  • 14.15 – 16.00  Käytännön harjoituksia koulutettavien omien tarpeiden pohjalta

Koulutuksen hinta on 245 € + alv 24 % hlö (sis. aamukahvin, lounaan ja iltapäiväkahvin sekä koulutustilan).  Koulutuksia järjestetään kysynnän mukaan.

Koulutukseen otetaan max. 15 osallistujaa. Kouluttajina toimivat Maarit Slätis (VIG-kouluttaja (VIG= Video Interaction Guidance), työnohjaaja ja ratkaisukeskeinen valmentaja sekä Esko Kuittinen, ratkaisukeskeinen valmentaja ja videotuottaja.

Osa harjoituksista videoidaan. Videoiden analysoinnissa kiinnitetään huomiota erityisesti myönteisiin vuorovaikutushetkiin. Harjoitusten purussa kohdennetaan huomiota myös asiakaskokemuksiin.

Ilmoittautumiset: maarit.slatis@findyourmind.fi .

 

talin-kartano

Talin kartano sijaitsee upean puistomaiseman keskellä, osoitteessa Talin puistotie 12, 00350 Helsinki